طرز تهیـه جامبو شکم پر

جامبو بـه پاستاهای صدفی بزرگی گفته مـی شود کـه مـی توانید با مواد مختلفی پر و به صورت فینگر فود سرو کنید.جامبو شکم پر با موادی خیلی ساده کـه در دسترس همـه هستند بـه راحتی تهیـه مـی شود. طرز تهیه جامبو سرد اگر بـه دنبال غذای جدید و فینگر فود مجلسی فوق العاده ای هستیدحتما این غذا را درست کنید مطمئنا از آن خوشتان مـی آید.امروز بـه آموزش آن مـی پردازیم.با ما همراه باشید.

مواد لازم:

جامبو 250 گرم(پاستا صدفی بزرگ)
گوشت چرخ کرده 450 گرم
ادویـه تاکو 30‌ گرم
رب گوجه 400 گرم
پنیر رنده شده 2 پیمانـه
گوجه نگینی 1 پیمانـه
گشنیز خردشده 1/4 پیمانـه

جامبو شکم پر

طرز تهیـه:

 برای درست  جامبو شکم پر ابتدا  فر را با دمای ۱۷۵ درجه سانتیگراد روشن کنید. طرز تهیه جامبو سرد جامبوها را طبق دستور نوشته شده روی بسته بندی پاستا  بپزید و خشک کنید.
همزمان، طرز تهیه جامبو سرد کف ماهیتابه ای بـه قطر ۳۰ سانتیمتر را چرب کنید. گوشت چرخ کرده را بـه مدت ۵ دقیقه تفت بدهید و مرتب هم بزنید که تا کاملا پخته شود و آب آن تبخیر شود. ادویـه تاکو، رب گوجه فرنگی و یک پیمانـه از پنیر رنده شده را اضافه کنید و مخلوط کنید که تا زمانی کـه پنیر کاملاً ذوب شود.
هر یک از جامبوها  (پاستا ها)را با تقریباً یک قاشق از سس گوشت تهیـه شده پر کنید و آن ها را درون یک ظرف شیشـه ای مخصوص فر (به ابعاد تقریبی۳۰×۲۰ سانتیمتر) بچینید. نیـازی بـه چرب ظرف نیست. سپس روی سس گوشت، کمـی گوجه خرد شده و گشنیز اضافه کنید و در پایـان سطح مواد را با یک پیمانـه پنیر باقی مانده بپوشانید.
۱۵ که تا ۲۰ دقیقه جامبوی شکم پر را درون فر قرار دهید و وقتی پنیر کامل ذوب شد، آن را سرو کنید.

امـیدوارمجامبو شکم پر را درست کنید و از خوردنش لذت ببرید و منتظر رسپی و دستورات آشپزی و شیرینی پزی  امتحان شده روزهای آینده دراین سایت باشید.لطفا درون بخش نظر سنجی سایت ما شرکت کنید و با نظرات تان ما را دربهینـه سازی سایت مان یـاری کنید.از اینکه از سایت ما دیدن کردید متشکرم.

رژیمـی بودن
مفید بودن
لذیذ بودن
امتیـاز نـهایی
: طرز تهیه جامبو سرد




[جامبو شکم پر-طرز تهیـه جامبو شکم پرcookmaster.ir طرز تهیه جامبو سرد]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Tue, 17 Jul 2018 03:48:00 +0000